حفاظ لاله ای

حفاظ لاله ای

حفاظ لاله ای از جمله حفاظ های نسل جدید می باشد. همانطور که شما می دانید، حفاظ روی دیوار از جمله ابزارها و مصالحی است که برای تامین امنیت خانه و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

حفاظ و نرده روی دیوار از جمله ی پر کاربردترین ابزارهای مورد استفاده برای امن کردن محیط ساختمان ها هستند که توسط معماران و طراحان تهیه و استفاده می شوند. حصار لاله ای همانطور که از اسم آن مشخص است، از شکل گل لاله الهام گرفته شده است و ظاهری مشابه با این گل دارد.

حفاظ لاله ای دارای ظاهری زیبا و چشم نواز می باشد و همین مورد می تواند دلیل تمایل افراد و مشتریان نسبت به خرید و استفاده از این نوع حصار باشد. این نوع حصار در قسمت بالایی خود دارای نا منظمی های زیادیست و که هر کدام از شاخه ها به سمتی رفته اند و همین امر باعث شده است که امنیت تقریبا بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان آورد.

برای مشاهده ظاهر حفاظ لاله ای بر روی تصاویر زیر کلیک نمایید:

اهمیت و دلیل استفاده از حفاظ لاله ای

همانطور که در ابتدای متن گفته شد، حفاظ لاله ای دارای ظاهری زیبا و شبیه گل لاله دارد، از این رو جلوه ی خاصی به ساختمان می دهد. از طرفی دیگر میزان امنیت این نوع حصار بالاست و از نظر اقتصادی نیز قیمت به صرفه ای دارد.

حفاظ لاله ای مانند سایر حفاظ ها نیز قابلیت رنگ آمیزی دارد و در رنگ های مختلف ساخته می شود و به فروش می رسد که البته با توجه به خواسته ی مشتری می توان رنگ های مورد نظر و خاص را برای آن در نظر گرفت.

همچنین با توجه به نیاز مشتری ارتفاع این نوع حصار قابل تغییر است اما به طور معمولا، اندازه ی متعارف و مناسب برای آن 90 سانتی متر است. همچنین تراکم شاخه ها نیز دارای تنوع می باشد و بدیهی است که هرچه تراکم شاخه ها بیشتر باشد، عبور از روی حفاظ سخت تر و امنیت آن بالاتر خواهد بود، با این حال تراکم 4 گل در یک ردیف یک و نیم متری می تواند مناسب و ایده آل باشد.

حفاظ لاله ای را می توان یکی از بهترین انواع نرده روی دیوار دانست چرا که قیمت، کیفیت و امنیت مناسبی را دارا می باشد.

انواع حفاظ لاله ای

حفاظ لاله ای نیز مانند حفاظ شاخ گوزنی به دلیل جنسی که دارد، دارای طول عمر و ماندگاری بالایی می باشد و همچنین پس از نصب نیز احتیاجی به مراقبت و نگهداری ندارد.

قیمت حفاظ لاله ای نیز با توجه به تراکم شاخه ها در هر لاله، تراکم تعداد گل ها و ارتفاع آن نیز متغیر است و بدیهی است که هرچه مصالح بیشترو با کیفیت تری در ساخت آن استفاده شود، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. در واقع هر چه ارتفاع بیشتر، تعداد گل ها بیشتر و تراکم شاخه ها نیز بیشتر شود، قیمت این حصار نیز بالاتر خواهد رفت.

اما چرا تک حفاظ ؟!

حفاظ لاله ای تولید شده توسط تیم تک حفاظ در ابعاد و تراکم های مختلف موجود می باشند. گروه تک حفاظ از جمله بهترین ها در زمینه ی تولید و فروش نرده و حفاظ دیوار می باشد. ما با توانایی تولید سالانه بیش از 30هزار متر انواع حفاظ و بهره بری از نیروهای کار آزموده و حرفه ای آماده ی خدمت رسانی و ارائه ی محصولات با کیفیت به هموطنان عزیزمان هستیم. همچنین قیمت های ما بسیار منصفانه هستند! تک حفاظ همواره به مشتریان خود اهمیت داده و در فکر ایجاد رفاه و رضایت برای آن ها می باشد. شما می توانید سایر محصولات ما از جمله حفاظ آبشاری ، حفاظ لیلیوم و حفاظ شاخ گوزنی را هم مشاهده کنید.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارش می توانید از طریق شماره تماس ثبت شده در پایین صفحات سایت و یا فرم موجود در صفحه ی تماس با ما اقدام کنید.

نمونه کارهای گروه تک حفاظ برای این نوع حفاظ

شماره های تماس با گروه تک حفاظ: 02156866541 موبایل : 091224767813

حفاظ لاله ای از ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار می باشد که هم قیمتی مناسب داشته و هم با بهترین کیفیت توسط گروه تک حفاظ تولید و نصب می شود.

به روز رسانی لیست قیمت حفاظ لاله ای در  9 اردیبهشت 1403 انجام شده است.