سوالات متداول در مورد حفاظ شاخ گوزنی

سوالات متداول

همه روزه مردم عزیز برای کسب اطلاعات در مورد حفاظ و خرید حفاظ به سایت های گوناگون مراجعه می کنند و با حجم بسیار زیادی از اطلا عات رو به رو می شوند که بسیار متفاوت وزیاد وخسته کننده می باشد و سبب می شود در زذهن مخاطب سوالات فراوانی ایجاد شود. در این بخش به برخی از این اطلاعات در قالب پرسش پاسخ می پردازیم.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظی است که بر بالای دیوار نصب می شود و از عبور سارقین جلوگیری می کند. حفاظی شاخ گوزنی با طرحی در هم تنیده با شاخه های تیز حدود 200 سر نیزه در هر متر کاملا غیر قابل عبور بوده و مناسب برای محوطه خانه ها باغ ها ویلا ها شرکت ها وکارخانه جات می باشد.

حفاظ شاخ گورنی در چند مدل وبا چه نام هایی تولید می شود ؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل های ابتدایی نسل جدید حفاظ می باشد. صنعت حفاظ نیز مانند سایر صنایع در حال رشد و پیشرفت می باشد و شاهد مدل های اصلاح شده و بازدارنده تر و زیباتری می باشیم که شرکت تک حفاظ یکی از پیشگامان در این صنعت می باشد.

مدل آبشاری

حفاظ لاله ای که فقط در ارتفاع 90 سانتی متر نولید می شود.

مدل لیلیوم

 

مدل شاخ گوزنی بوته ای که در اتفاع ها و تراکم های مختلف تولید می شود.

حفاظ سرنیزه ای در مقایسه با حفاظ شاخ گوزنی درای عرض کمتری می باشد و نسبت به حفاظ شاخ گوزنی وزن بیشتری دارد و از نظر اقتصادی قیمت بیشتری دارد و همچنین کارایی حفاظ سرنیزهای کمتر از حفاظ شاخ گوز نی بوده و سارقین به راحتی از آن عبور می کنند. از نظر زیبایی حفاظ شاخ گوزنی تراز بسیار بالایی نسبت به حفاظ ابشاری دارا می باشد

کدام مدل از حفاظ های شاخ گوزنی دارای امنیت بالاتری می باشند؟

حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل داشتن شاخ های تیز عبور از این نوع حفاظ ها را دشوار میکند اما باید در هنگام انتخاب حفاظ دقت داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسبی باشد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در چه ارتفاع هایی تولید می شود؟

حفاظ‌های شاخ گوزنی که با نامه‌ای (بوته‌ای لاله‌ای لیلیم و نیزاری و…) در بازار موجود می‌باشد و در ارتفاع های 50 الی 120 سانتی متری تولید می شود. اما باید در انتخاب ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی دقت داشته باشیم و حفاظی را با حداقل ارتفاع 75 سانتی متر انتخاب کنیم که حداقل کارایی را داشته باشد.

عرض حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

حفاظ های شاخ گوزنی در مدل های متفاوت و هر مدل به نسبت کارایی که میتواند داشته باشد دارای عرض مناسب خود میباشد که در انتخاب حفاظ باید علاوه بر عرض آن به مدل حفاظی که انتخاب می کنید توجه کنید مناسبترین عرض برای انواع حفاظ به صورت استاندارد 50 سانتی متر میباشد که امکان عبور از حفاظ را به پایین ترین حد ممکن می‌رساند. عرض حفاظ به‌اندازه ارتفاع حفاظ اهمیت دارد.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید حفاظ باید به آن توجه داشته باشیم تراکم حفاظ می‌باشد. انواع حفاظ ها یی که در بازار موجود می باشد قابلیت تراکم پذیری دارند و تراکم حفاظ ها رابطه مستقیمی با کارایی و قیمت حفاظ دارد هر چه تراکم بیشتر شود در نتیجه حفاظ با کیفبت و زیباتری داریم.

حفاظ شاخ گوزنی (بوته‌ای) با تراکم بالا

از چه نوع میلگردی برای تولید حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شود؟

می‌گردد مصرفی در حفاظ‌های شاخ گوزنی می‌گردد نوردی با قطر 10 میلی‌متر می‌باشد که شاید به نظر برخی از مشتریان ضعیف بوده و یا به‌راحتی قابل خم شدن می‌باشد که تفکر درستی نیست در حقیقت اسکلت و ساختمان حفاظ شاخ گوزنی به‌گونه‌ای طراحی شده که امکان خم و شکستن شاخه ها به حداقل ممکن رسیده و به دلیل در هم تنیدگی شاخه ها حتی امکان برش دادن شاخه نیز وجود ندارد.

مزایای جوش co2

نسبت به جوش الکترود در صنعت حفاظ در چیست؟

جوش الکترود ترد می‌باشد و همچنین به دلیل اینکه به صورت خال جوش اعمال می‌شود بر اثر تکان‌های شدید به‌راحتی می‌شکند و به دلیل داشتن گل جوش باعث مشکلاتی در زمان رنگ آمیزی می‌شود؛ اما جوش نرم هست و قابلیت اجرای دوطرفه را دارا می باشد و همچنین به دلیل نداشتن گل جوش از مناسب ترین نوع جوش برای تولید حاظ می باشد که مشکلات بعد از رنگ آمیزی را مرتفع می سازد.

بهترین رنگ برای حفاظ شاخ گوزنی چه رنگی است؟

برای بالاتر بردن طول عمر حفاظ و زیبایی بیشتر بهترین روش رنگ‌آمیزی به روش الکترواستاتیک هست زیرا در رنگ‌آمیزی به روش الکترواستاتیک رنگ به‌صورت پودری و به وسیله‌ی الکتریسیته به حفاظ می‌چسبد و بعد از پخته شدن در کوره شاهد رنگی باکیفیت می‌باشیم.

حفاظ شاخ گوزنی در چه رنگ هایی تولید می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول به رنگ های سفید و مشکی و قهوه ای سوخته و مشکی مسی و کرم در سطح بازار موجود می باشد؛ و به سلیقه مشتری میتوان از رنگهای سفارشی برای رنگ آمیزی حفاظ استفاده کرد.

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

می‌توانید با مراجعه به سایت تک حفاظ از مراحل نصب و انواع نصب در قالب مقالات مطلع شوید.

هزینه نصب حفاظ های شاخ گوزنی چقدر است؟

هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله ارتفاع دیوار و پست و بلندی‌های موجود در دیوار، ولی معمولا هزینه نصب هر متر حفاظ شاخ گوزنی بین 8 الی 12 هزار تومان می‌باشد.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی چقدر است؟

قیمت حفاظ‌های شاخ گوزنی بسته به تراکم و ارتفاع‌های مختلف تعیین می‌شود. میانگین قیمت موجود در بازار بین 30 الی 120 تومان می‌باشد که نسبت به مدل‌ها کیفیت‌ها تراکم‌ها و بسیاری از عوامل دیگر قیمت‌ها متغیر می‌باشد.
شما می توانید برای استعلام قیمت‌ها با کارشناسان شرکت تک حفاظ تماس بگیرید که به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شما عزیزان هستند.

چگونه می توان لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را دریافت کرد؟

شما عزیزان می‌توانید از طریق تماس با واحد کارشناسی شرکت تک حفاظ شماره تلفن خود را ثبت کنید. سپس از طریق تلگرام و یا ایمیل لیست قیمت برای شما ارسال می‌شود.

نحوه پرداخت برای خرید حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به چه صورت است؟

پس از محاسبه قیمت حفاظ شاخ گوزنی و سایر خدمات و همچنین ارسال فاکتور، 40 درصد به‌عنوان پیش‌پرداخت و 60 درصد هنگام خروج از کارخانه پرداخت می‌گردد.

نحوه ارسال حفاظ شاخ گوزنی به سایر استانها چگونه است؟

شما می‌توانید از طریق تماس با شرکت تک حفاظ و ث سفارش خود را ثبت کنید بعد از مدت کوتاهی محصول مورد نظر برای شما ارسال می‌شود.

زمان تحویل حفاظ شاخ گوزنی از زمان ثبت سفارش چند روز است؟

زمان تحویل سفارش معمولا بین 3 – 4 روز کاری می باشد.

برچسب ها