0912-210-7542

حفاظ شاخ گوزنی

شاخ گوزنی روی دیوار

از دیر باز تا کنون بالا بردن سطح ایمنی و محافظت ار اموال جزوی از بزرگترین دغده افراد بوده که از روش های متفاوتی جهت حفاظت از اموال خود انجام می دادند، استفاده از حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار نوع دیگری از روش های بالا بردن سطح ایمنی ملک شما است که با وجود آن شما می توانید تا میزان زیادی از سطح ایمنی ملک خود اطمینان خاطر حاصل نمایید، حفاظ شاخ گوزنی دارای انواع متفاوتی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

شاخ گوزنی روی دیوار
قابل نصب بر روی در و دیوار

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار چیست؟

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم حفاظ شاخ گوزنی نوعی ادوات ایمنی می باشد که از آن بر روی در و دیوار جهت بالا بردن سطح امنیت و جلوگیری از ورود سارقین به درون ملک استفاده می شود، طراحی شاخ گوزنی از شاخه های کنار هم و در هم تنیده شده می باشد که در قسمت بالایی آن از سر تیز استفاده شده تا مانع ورود افراد و یا حیوانات از دیوار شود.

با توجه به اشکال ظاهری حفاظ می توان دریافت که در تولید آن از شاخ گوزن الهام گرفته و نسبت به دیگر ادوات ایمنی دارای سطح امنیت بالاتری می باشد، حفاظ شاخ گوزنی در انواع، تراکم، عرض و ارتفاعات متفاوتی در مجموعه تک حفاظ تولید می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

انواع حفاظ شاخ گوزنی

تفاوت انواع شاخ گوزنی بر شکل ظاهری آن می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم

این نوع از شاخ گوزنی بسیار تجملاتی می باشد و در تولید آن از گل لیلوم الهام گرفته که در هر بوته از آن کار شده است، حفاظ لیلیوم دارای دو نوع سه گل و دو گل می باشد و در تراکم های متفاوتی تولید شده و به شما ارائه می شود.

حفاظ شاخ گوزنی بوته ای

حفاظ بوته ای مشابه با بوته های بیابان می باشد که دارای شاخه های در هم تنیده است، این محصول برای اولین بار در تک حفاظ تولید شده و به دلیل تراکمات بالا قابل تولید در بازار دارای خواهان بسیاری می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی لاله ای

حفاظ لاله ای همانطور که از نامش پیداست ظاهری همچون گل لاله دارد و در تولید آن از شاخه های تیز استفاده شده تا از ورود هر موجود خارجیب از روی در و یا دیوار ممانعت حاصل کند.

شاخ گوزنی روی دیوار
جهت جلوگیری از ورود حیوانات و سارقین از روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی آبشاری

این مدل نیز از پرفروش ترین و پر طرفدار ترین انواع شاخ گوزنی می باشد که به دلیل پله ای بودن آن آبشاری نامیده شده است، حفاظ آبشاری در تراکم و عرض های متفاوتی در تک حفاظ تولید شده و به شما ارائه می شود.

حفاظ شاخ گوزنی مدرن

این حفاظ نیز نل جدید شاخ گووزنی می باشد که ترکیبی از حفاظ سرنیزه اغی، کلاسیک است، حفاظ مدرن ظاهری همچون نرده دارد و بر روی دیوار به راحتی قابل نصب است.

از حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار در چه مناطقی استفاده می شود؟

عمدتا از حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار در مناطقی که دارای سطح ایمنیپایینی می باشد و احتمال سرقت در آنها بسیار زیاد است استفاده می شود اما افراد به دلیل اطمینان خاطر خود آن را در تمامی مناطق تجاری، اداری، ویلاها و غیره… استفاده می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما